Handelsbetingelser

Tak fordi du har valgt at handle på snakspil.dk!

Generel information om os

Get Growing ApS
CVR: 40294066
Rosmus Bygade 1a, 8444 Balle
mail: info@snakspil.dk 
tlf. +45 30 74 02 17

SNAK er ejet af Get Growing ApS som drives af 6 partnere: 
Frederik Svinth, Nicolai Nyholm, Andreas Bundgaard, Anders Gisselmand og Become ApS.

Betaling

På snakspil.dk kan der betales med: Dankort, VISA/Dankort, Mastercard, Maestro samt American Express. Der tages ikke gebyr ved betaling på snakspil.dk. Købsbeløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra snakspil.dk. Dog reserveres købsbeløbet på din konto med det samme efter bestillingen er lagt.

Priser

Alle priser angivet på snakspil.dk er inkl. moms. Prisen på din vare bliver fastlåst på bestillingsdatoen. Herefter kan der aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Bytteservice

SNAKspil har 365 dages landsdækkende bytteservice, så har du fortrudt dit køb, eller har du mod forventning fået en beskadiget varer, bytter vi uden brok. Pas altid ekstra godt på den originale emballage. Vær opmærksom på, at varen ikke må være taget i brug, hvis den skal byttes, da dette formindsker værdien af varen. Hvis plastikken om spillet er brudt tages det ikke tilbage. 

Har du fortrudt dit køb skal du blot give os meddelelse om dette. Meddelelsen skal gives på mail info@snakspil.dk.

Bemærk: Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Reklamationsret

Når du handler på snakspil.dk har du selvfølgelig også 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis reklamationen er berettiget, tilbagebetaler vi dine omkostninger i forbindelse med reklamationen. Det gælder også fragtomkostninger. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@snakspil.dk eller telefonisk på 30 74 02 17.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer ekspeditionstiden for reklamationen.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine (rimelige) fragtomkostninger.

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du f.eks. betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.

Ved reklamation sendes varen tilbage til adressen nedenfor: Rosmus bygade 1, 8444 Balle.

Fortrydelsesret

Fra det tidspunkt du modtager din vare(r), har du 14 dages fortrydelsesret. Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage.

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne fra købsbeløbet.

Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. Bemærk: Du skal selv betale fragtomkostninger I forbindelse med returnering.

Bemærk: Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb.

Hvis du fortryder købet af din vare, og vil benytte dig af fortrydelsesretten, skal du kontakte os på info@snakspil.dk

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på snakspil.dk, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres sikkert hos snakspil i op til 7 dage efter informationerne ikke længere er nødvendige for købsprocessen.

Når der indsamles personoplysninger via vores website sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret præcis om, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Alle medarbejdere der arbejder med håndtering af webordrer har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. Kundeoplysningerne bliver ikke transmitteret til tredjeparter.

Du kan altid bede om en liste over de personoplysninger vi har opbevaret om dig ved at sende en email til info@snakspil.dk.

Sikkerhed

Online betaling på snakspil.dk kører igennem Bambora. Det betyder, at du kan være sikker på, at der ikke er andre, der får fat i dit kortnummer. Indsamlingen af personlige oplysninger finder sted med henblik på levering af en ydelse. Alle personlige oplysninger, der angives ved køb, behandles fortroligt og anvendes kun til at gennemføre handel og forsendelse.

Oplysningerne er kun tilgængelige for den internetansvarlige og de ansvarlige for ekspedition af ordren. Personoplysninger dvs. navn, adresse og e-mailadresse transmitteres ikke krypteret til virksomheden og opbevares i en database, ikke krypteret.

Cookies

I forbindelse med handel og øvrig færden på www.snakspil.dk vil vi lægge en cookie (en lille tekstfil) på din computer - det er for at kunne gøre eventuelle fremtidige bestillinger lettere. Hvis du skriver en kommentar på vores websted, kan du vælge at gemme dit navn, e-mailadresse og websted i cookies. Disse er til din bekvemmelighed, så du ikke skal udfylde dine oplysninger igen, når du skriver endnu en kommentar. Disse cookies vil holde i et år.

Cookien er ikke farlig og kan altid slettes fra din computer. Vi registrerer ikke, hvem vi lægger cookies hos.

Du kan slette denne cookie ved at vælge "Funktioner" i din browser og klikke på "Internetindstillinger". Herefter klikker du blot på knappen "Slet cookies" og vælger "OK". Så er alle registreringer slettet fra din computer. Cookies gemmes, indtil du vælger at slette dem fra din maskine.

Levering og forsendelse

Den normale leveringstid på bestilte varer med GLS pakkeshop eller Postnord Privat er på 1-3 hverdage. Vælger du forsendelse med Postnord Brev vil leveringstiden være 5-7 hverdage. 

Bemærk: SNAK leverer kun indenfor Danmarks grænser - ekskl. Færøerne og Grønland.

Når din vare er afsendt fra vores lager, vil du modtage et forsendelsesnummer, hvor du kan følge din vare helt frem til det aftalte leveringssted (gælder ikke Postnord Brev). 

Bemærk: Hvis du ved en fejl har skrevet forkert adresse, som er skyld i at pakken kommer retur til mig, forpligter du dig til at betale for en eventuel genforsendelse.

Der tages forbehold for trykfejl, udsolgte varer samt leveringssvigt.

Bestilling inden fast dato

Hvis du i bemærkningsfeltet anmoder om en fast dato for levering, skal vi efter lov levere inden den angivne dato. Derfor tager vi stilling til den anmodede dato så snart ordren bliver lagt. Hvis det ikke er muligt at få varen fragtet til dig inden den anmodede dato, vil vi kontakte dig hurtigst muligt. Hvis dette ikke er tilfældet, bliver ordren behandlet som alle andre ordrer. Bestilling inden fast dato Hvis du i bemærkningsfeltet anmoder om en fast dato for levering, skal vi efter lov levere inden den angivne dato. Derfor tager vi stilling til den anmodede dato så snart ordren bliver lagt. Hvis det ikke er muligt at få varen fragtet til dig inden den anmodede dato, vil vi kontakte dig hurtigst muligt. Hvis dette ikke er tilfældet, bliver ordren behandlet som alle andre ordrer.

Produktet

Sikkerhedsdokumentation og yderligere dokumenter for dit købte varenummer, kan til hver en tid blive udleveret. For at få det udleveret skal du blot sende en mail til os på info@snakspil.dk med dit købte varenummer.

Bemærk: SNAKSPIL kan ikke hæfte for evt. materielle- eller personligeskader hvis du selv har haft dit produkt skilt ad, da vi dermed ikke kan stå ved produktets kvalitet.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til salg@snakspil.dk.

Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til det relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus her.

EU-Kommissionen online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant for forbrugere med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her